باربری لواسان

شرکت منصف بار باربری اتوبار تهران

منصف بار تهران با تمرکز در باربری تهران با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز بصورت تمام وقت و همه روزه آماده خدمات رسانی به مشتریان خود و همشهریان عزیز و محترم در راستای انجام هر چه بهتر و سریعتر خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری به شرح ذیل می‌باشد.

خصوصیات یک باربری معتبر

تفاوت ما با شرکتهای اتوبار معمولی این است که از لحظه بسته بندی حمل و نقل تا لحظه تحویل در مقصد و چیدمان در منزل در کنار مشتریان عزیز خواهیم بود و نمی گذاریم کوچک ترین آسیب و خط خش به اثاثیه اسباب شما وارد شود از آنجا که در اثاث کشی سلامت و امنیت اثاثیه منزل اهمیت بسیاری دارد باید توسط اکیب مجرب آموزش دیده اجرا شود نه تنها بسته بندی بلکه جا به جای آن میان طبقات بخصوص طبقات بالا به همکف و قرار دادن درون کانتین خاور نیسان باربری نیاز به تجربه و رعایت اصول اسباب کشی دارد.

منصف بار

اسباب کشی اصولی و مطمئن

یکی از مواردی که در زمان جا به جایی پیش روی ماست و نمی توان از آن چشم پوشی کرد توجه به چگونگی بسته بندی کردن اسباب و اثاثیه است که باید در بسته بندی اسباب و اثاثیه از جدیدترین متد روز استفاده شود همچنین توجه به جنس کارتن با توجه به جنس وسیله ای که قرار است در آن کارتن قرار داده شود هم از اهمیت بالایی برخوردار است هر چقدر آن وسیله در معرض شکننده ای بیشتر باشد باید جنس کارتنی که آن وسیله در آن قرار داده می شود ضخیم تر باشد که این امور فقط توسط اتوبارهای با تجربه حاصل می شود.

باربری تهران

صدور بیمه بار نامه دولتی

برای حمل بار از تهران به شهرستان از ابزار مناسب همانند کامیونهای مسقف  سبک و سنگین همچنین انواع کامیونت،نیسان،وانت استفاده می کنیم.

ضمناً این امیدواری را به صاحبان کالا می دهیم که کالاهای بارگیری شده از مبداء (تهران) تا مقصد (تمام نقاط ایران) 100% بیمه خواهد بود. همچنین باربری اتوبار منصف می تواند

از چهار جهت تهران (شمال تهران)(جنوب تهران)(شرق تهران)(غرب تهران) کلیه ی اثاثیه منزل و لوازم اداری را با انواع کامیونهای

خاور چادر دار مسقف فلزی موکت کاری شده با داشتن بیمه نامه ی معتبر (بیمه ی ایران) با کمترین قیمت به کلیه شهرستانهای سراسر ایران حمل نماید.

اتوبار تهران

معتبرترین اتوبار باربری در تهران متخصص حمل اثاثیه منزل ادارات و شرکتها بسته بندی جهزیه عروس و مبلمان شیک.حمل وسایل سنگین و ظریف از قبیل گاوصندوق پیانو سایدبای ساید… ..توسط کارگران حرفه ای

منصف بار بهترین باربری تهران – سریع , مطمعن با کارگران مجرب در تمام نقاط تهران.

ساعات کاری باربری

24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستیم

100 % تضمین کامل بدون هیچ گونه شکستگی و آسیب همراه با مدرنترین روش بسته بندی کادر مجرب و ورزیده ، عضو رسمی اتحادیه قیمت شفاف و منصفانه

شماره های باربری منصف بار تهران

02122894178

02188246109

02144612410

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *